Rabu, 17 April 2013

Kit Siang tak yakin menang, Husam siap beli 'insuran'!

Apa yang dia temberang malam tadi ?

Memulakan ceramahnya malam tadi, calon PAS yang akan bertanding bagi kerusi Parlimen Putrajaya itu menarik perhatian lebih 10,000 hadirin dengan bertanyakan "Are you ready for Putrajaya?" sebanyak tiga kali dan dijawab "yes" oleh para hadirin.

Kemudian beliau bertanya pula "Are you ready for BN?", lalu disambut laungan "No" oleh orang ramai yang hadir.

"Kalau begini, menanglah. Siapa kata (Datuk Seri) Tengku Adnan (Tengku Mansor) tidak boleh dikalahkan," katanya sinis disambut tepukan gemuruh hadirin.

"Saya datang ke Putrajaya ini untuk bersahabat. Bila saya pergi ke kafetaria, ke surau, ke foodcourt, saya rasa semangat saya memuncak sekali.

"Mereka (kakitangan kerajaan) datang bersalam dengan saya, malah mintak nak ambil gambar dengan saya.

"Saya tanya boleh ke ambil gambar dengan saya ni, nanti saudara-saudari kena tindakan? Mereka jawab apa nak takut, 6 haribulan (Mei) dah kerajaan baru," ceritanya disambut laungan takbir hadirin.

Harakah Daily


Nak kelentong siapa wahai Datuk yang pelihara kambing pun gagal ?

Dia kata orang Putrajaya beritahunya 6 Mei dah kerajaan baru....tapi dia sendiri beli insuran dengan turut bertanding di kerusi Dun Salor, Kelantan.

Baca lanjut di RBF

Tidak ada komentar:

Posting Komentar