Kamis, 04 April 2013

'Saya dah 70 tahun, beri peluang pada orang muda pula' - Rafidah Aziz

Ahli Majlis Tertinggi Umno, Tan Sri Rafidah Aziz melahirkan keyakinan BN akan berjaya memperolehi majoriti dua pertiga.

Bagaimanapun beliau berkata BN perlu merampas kembali kerusi yang mereka tewas pada PRU 2008.

"Saya yakin BN boleh menang kembali majoriti dua pertiga dengan syarat mereka kena rampas balik kerusi yang tewas.

"Saya juga akan bantu calon BN kempen di Perak. Kita juga yakin Perak akan kekal di tangan BN," katanya.

Rafidah sekali lagi menegaskan beliau tidak akan mempertahankan kerusi Parlimen Kuala Kangsar yang disandangnya.

"Saya tak akan bertanding, saya dah masuk umur 70 tahun...cukuplah...saya sudah jadi ahli Parlimen sejak 1978 lagi.

"Bagilah peluang kepada orang muda pula kali ini. Ini tahun 2013...semua ahli politik kena sedar perubahan yang dimahukan rakyat," katanya.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar